Menu

Reklamacje i zwroty

Szanowni Państwo, w związku z charakterem oferowanych przez nas obiektów prosimy o przemyślane zakupy.

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (Dz. U. 2014 poz. 827), kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na poinformowanie Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Zwrotu obiektu należy dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia chęci zwrotu. Termin ten zostaje zachowany, jeśli zakupiony obiekt/obiekty trafi do Sprzedającego w stanie nienaruszonym przed upływem terminu 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zwrotu.
Po stronie Kupującego leży koszt odesłania zwracanego obiektu do galerii. Prosimy także o zabezpieczenie przesyłek zwrotnych z należytą starannością. Sprzedający ma obowiązek zwrotu kosztów zakupu przedmiotu na wskazany przez konsumenta nr rachunku bankowego w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przedmiotu.

Przebieg realizacji zwrotu:

Prosimy o poinformowanie nas nie później niż w przeciągu 14 dni od otrzymania zakupionego obiektu o odstąpieniu od umowy kupna.


Mogą zrobić to Państwo kontaktując się z nami:
mailowo: galeria@antyki-mdm.pl
listownie pod adresem: ul. Marszałkowska 43, 00-648 Warszawa

Zakupione obiekty należy odesłać na własny koszt na adres: MDM Dzieła Sztuki i Antyki, ul. Marszałkowska 43, 00-648 Warszawa. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT-marża). Nie odbieramy przesyłek zwrotnych nadanych za pobraniem lub przesłanych na koszt odbiorcy. Na przesyłkę zwróconych obiektów czekamy 14 dni od dnia zgłoszenia odstąpienia od umowy kupna sprzedaży. Po tym terminie zwrot nie będzie przez nas uznany.

Po otrzymaniu przez nas obiektu/obiektów i sprawdzeniu zgodności ze stanem pierwotnym w ciągu 10 dni roboczych nastąpi zwrot środków za zakup wraz z kosztami przesyłki na wskazany przez Kupującego numer konta bankowego. Koszt przesyłki zwrotnej nie podlega zwrotowi.

Rękojmia

Obiekty oferowane w naszym sklepie podlegają zasadom rękojmi. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi w przypadku stwierdzenia wady fizycznej towaru przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.
Kupujący w celu realizacji uprawnień wynikających z odpowiedzialności MDM Dzieła Sztuki i Antyki Sp. z o.o. z tytułu niezgodności zawartości przesyłki z umową, powinien złożyć stosowne zawiadomienie oraz skontaktować się z galerią w celu ustalenia szczegółów postępowania reklamacyjnego.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń wynikających z nieodpowiedniego zabezpieczenia przesyłki bądź niezgodności z opisem konieczne jest sprawdzenie przedmiotu w obecności kuriera i w razie uszkodzeń spisanie protokołu szkody. Brak takiego dokumentu jest podstawą do odrzucenia reklamacji przez Sprzedawcę.

Informujemy:

Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie obiektów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Kupującego.
Nie stanowią podstawy reklamacji wady, ubytki, które zostały wskazane w opisie obiektów.
Wszelkie zagadnienia związane z procesem reklamacji zostały uwzględnione w regulaminie sklepu internetowego.

W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

Zapisz się do newslettera

I bądź z nami na bieżąco